Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie w sprawie kupna silnika N46. Posiadam samochód BMW E46 z silnikiem 1.8 N42B18 i muszę go zmienić na prawdopodobny olej na świecach. Mam fajną propozycje zakupu silnika bliźniaczego N46B18 za śmieszne pieniądze. Moje pytanie brzmi, jakie są problemy przy zmianie. W sensie czy sterownik silnika jest ten sam i immobilizer będzie działał. Czy może napotkać na jakieś inne problemy.

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Ja trzymałbym się od tych silników N42/N46 jak najdalej... Z każdym silnikiem po przekładce jest ryzyko bo kupujesz teoche kota w worku, ale jak później dokładać do tego padła to lepiej do czegoś mocniejszego i teoretycznie tewalszego
Opublikowano
Co masz na myśli mówiąc mocniejszego (konkretne modele). Jaka jest synchronizacaj, itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Np. m54b25 lub 22. Wracając do pytania to inaczej jest sterowany valvetronic. W jednym jest osobny sterownik a w drugim jest to realizowane przez dme.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.