Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Niedawno w moim kompocie wymieniałem trochę elementów zawieszenia i układu kierowniczego.

- amorki tył

- wahacze przód

- tuleje wahacza

- drążki + końcówki

- łączniki stabilizatora


Po wymianie pojechałem od razu na ustawienie zbieżności. Po ustawieniu przejechałem się, bo wiadomo jak to jest, trzeba zobaczyć jak fachowcy wykonali robotę :) Różnica była kolosalna. Auto pewniej się prowadziło i było bardziej komfortowe. Na następny dzień już mogłem normalnie do pracy jechać autem. No i tu problem bo przy prędkości 120km/h zaczyna mi drżeć kierownica. Im wyższa prędkość tym drżenie się bardziej nasila. Przy niższej prędkości nić nie czuć. Ostatnio podnosiłem przednie koła żeby zobaczyć czy może coś trze i faktycznie jak zakręcę kołem to słychać jak coś trze i zatrzymuje się w tym miejscu natomiast nie wiem czy było tak wcześniej bo nie było okazji sprawdzić. Dodam, że koła miałem wcześniej wyważone i wszystko było sprawne.


Macie jakieś pomysł co może być przyczyną? Dzięki za pomoc.

Opublikowano
Sprawdź hamulce mogą być tarcze krzywe lub któryś zacisk do regeneracji bo nie odbija. Może być też maglownica do regeneracji.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Sprawdzałeś dokręcenie kół po mechanikach? Kolega miał ostatnio to samo - okazało się że fachowcy nie dokręcili kół. Jak są OK, to trzeba się zagłębiać głębiej. Rozumiem że po Twojej wymianie wszystko było OK na jeździe próbnej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.