Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów. Nabyłem jakiś czas temu E30 po swapie na 2.8. Autko było "wstępnie" przygotowane pod drift. Ja robię z tego Daily. Został hydrauliczny ale dyfer zmieniłem na standardowy (poprzedni zaspawany). Mam pytanko bo występują drgania kiery przy 120 i przy 160. Koła mechanik twierdzi że wyważał więc chyba geometria wchodzi w grę ? Tylko nie wiem jak z tym wyjdzie bo zawias też z tego co wiem z E36... No i wskaźniki, od paliwa pokazuje często full (niekiedy pukne, lub sam z siebie pokazuje w miare normalnie). Jest na to jakiś sposób ? No i wskaźnik od temp. Mój mechanik mówi że to się nie będzie dogadywało ze wskaźnikiem od E30. Aczkolwiek temp. pokazuje tylko nie wiem czy to się pokrywa z rzeczywistością. Ewentualnie jakiś uniwersalny zamontować "ala" wyświetlacz ? No i czy tam do wymiany uszczelniacza w dyfrze (przy wejściu na wał) jest potrzebny jakiś specjalny klucz ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.