Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Jestem szczęśliwym posiadaczem e46 318i 2.0 benzynka 143km silnik N42B20A z Valvetroniciem i na podwójnym Vanosie. Niestety nadszedł dzień w którym wyrzuciło olej na zewnątrz silnika a diagnoza zabrzmiała uszczelka pod głowicą. Głowica splanowana i uszczelka wymieniona dodatkowo łańcuch ponieważ był delikatnie wyciągnięty i niestety ślizgi w dwóch miejscach pękły . Łańcuch wraz z napinaczem wymieniony i ustawieniem rozrządu pod blokady niestety silnik wcale nie odpala. Zachowuje się jakby zawory były otwarte na samym początku jest jeden strzał a potem zamiast mieć zapłon cała mieszanka ląduje w wydechu. Po podpięciu pod Delphi-ego raz wyszukał błąd 285C "VANOS komunikacja CAN" oraz 2866 "Zmienne sterowanie zaworu; odczyt pozycji końcowych w razie konieczności". Po usunięciu błędów Delphi nic nie wyszukuję. Czy miał ktoś coś podobnego? Macie pomysł co to może być?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

285C DME: Zmienny napęd zaworu - Komunikacja CAN

2866 DME: Zmienny napęd zaworu - Konieczne przyuczanie ograniczników

Z pierwszym błędem nie miałem styczności (pomógłby plan kontroli w ista), natomiast drugi wszystko mówi - trzeba przyuczyć ograniczniki valvetronic'a. Szukaj takiej procedury w delphi, w programie do bmw wszystko co potrzebne zawsze jest.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.