Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam



BMW E53 silnik N62B48 - 4.8 is


Czy jest wogóle móżliwe sprawdzenie kół vanosów na stole pod względem mechanicznym?

Z tego co wyczytałem, to raczej tego modelu nikt nie regeneruje, ale czy jest może chociaż ktoś wstanie sprawdzić, czy któryś z z tych 4 sztuk jest uszkodzone?

Może ma ktos kontakt, kto zajmuje się takimi rzeczami.

Nie chciałbym wchodzic w kolejne koszta, kupując 4 koła vanosow w ciemno :/

Może ktoś cos ma innego do zaproponowania? Chętnie porozmawiam


Problem polega na tym, że po osiągnieciu 3,4 tyś obrotów nagle wyskakuje wypadanie zapłonów, i silnik zaczyna nierówno pracować. Na postoju można gazować, jest ok, dopiero w czasie jazdy kiedy jest obciązenie zaczyna się to dziać.

Dodam, że kiedy złapie już wypadanie zapłonów to nie chce pracować poprawnie nawet na wolnych obrotach.

Usterką miały być łancuchy rozrządu. Fakt, były wyciągniete, silnik przeszedł remont. Pracuje teraz idealnie na wolnych, ale głowny problem nie ustąpił.

Na kompie widać, jak w pewnym momencie nie zgrywają się koła vanosów. Niestety prawdopodobnie któryś vanos jest uszkodzony mechanicznie i nie da się stwierdzić tego istą.

Valvetronic jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.