Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

Mam pytanie mam BWM E91 z 2008 (polift). Przebieg to 315 000 km.

Mialem kontrolę rozrządu i jest 1,9 mm - według warsztatu do wymiany.


Zaproponowano mi dwie opcje (w serwisie który zajmuje się tylko marką BMW):

1) wymiana górnego łańcucha bez demontażu silnika cena ok. 1500 zł (niby zapewnienie od BMW że to na około 100 tys km wystarcza)

2) kompletna wymiana za około 4000 - 4500


Proszę Was o poradę co zrobić? Czy przy tym przebiegu opłaca się to w ogóle robić? Bo ogólnie auto jest bardzo zadbane i szkoda mi go sprzedawać.

Opublikowano

Dzięki za info. A jest to opłacalne jeszcze dla tego przebiegu? :)

Bo się waham. Chcę tym jeździć ale mam trochę strach że teraz się włoży w rozrząd a za chwilę się zacznie sypać coś wiecęj.


Znasz gdzieś na Śląsku gdzie by mi to zrobili w cenie ok. 3000 ?

Opublikowano
No tylko pytanie czy ten przebieg jest faktycznie taki. Mam nadzieję, że nie było kombinowane. Jeżdżę tym już ponad 2 lata i odpukać nic złego się nie działo. Normalne serwisy olejowe, hamulce zmieniałem itd.
Opublikowano

Jak wszystko jest w porządku, wtryski turbo dpf to wymieniaj i jezdzij dalej bo teraz kupić auto to naprawdę loteria i każdy jak ma coś pewnego to trzyma albo sprzedaje za wyższa cenę.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Znasz gdzieś na Śląsku gdzie by mi to zrobili w cenie ok. 3000 ?

 

Może nie na śląsku ale ludzie jeżdżą do braci fąfara z różnych stron PL bo rozrząd wymieniają w kilka godzin za ok 3000zł a inni nie dość że biorą więcej to jeszcze trzymają samochód minimum 2 dni. https://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak jest X-drive to chyba każdy bierze więcej. W grudniu kolega w dziale F10 napisał że zapłacił u nich 3050 zł


Potwierdzam wszystkie pozytywy na temat braci Fąfara bardzo sympatyczni ludzie wszystko pokazują, można stać i oglądać jak robią, prawdziwi zapaleńcy bez nadęcia i bufonady. A teraz konkrety - 520 d r.prod. 2011 przebieg 150 tys zrobiłem profilaktycznie, nie znam się nie wiedziałem jak może brzmieć to słynne szuranie, po prostu chcę swoim autem jeszcze trochę pojeździć. Umówiłem się na 7 rano, miałem do nich 250 km - na miejscu od razu zdjęta maska silnika i zobaczyłem stan łańcucha, wtedy też uświadomiłem sobie, że faktycznie jest lekkie szuranie i łańcuch jest naprawdę rozciągnięty (mogło wszystko pier...nąć w każdej chwili). Silnik zrobiony, (3 osoby przy tym działały) wszystko łopatologicznie wytłumaczone, pokazane co było zrobione, jakie części, uszczelki wymienione etc. i wyjazd z warsztatu o 9:20. Kolega który czekał na wymianę rozrządu identycznej furki od tygodnia w Poznaniu u polecanego mechanika BMW był i jest w szoku :) z tego co się zorientowałem jeździ do tych chłopaków cała Polska, widziałem blachy Wawa, Rzeszów po mnie wjeżdżał Słupsk. Aha i gwarancje bez przebiegu kilometrów chyba rok nie pamiętam...zapłaciłem dokładnie 3050,00zł. Nie mam zwyczaju walić wazeliny ale tutaj naprawdę nie ma ściemy :cool2:
Opublikowano
Dzwoniłem 3250 na gotowo z olejem i filtrem. I tak jak piszecie 3 godzinki roboty. Chyba się na nich zdecyduję :) Dzięki bardzo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.