Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od dłuższego czasu walczę z problemem braku przyspieszenia w e46 z silnikiem m57n.

Problem wygląda następująco : w momencie wciśnięciu gazu raz samochód jedzie normalnie mocno, a kolejnym razem po wciśnięciu gazu jest uczucie jakby turbina nie wstała.

Co zostało zrobione: podmieniony mapsensor, odczepiana przeplywka - po odczepieniu brak różnicy w jeździe, wymieniony intercooler (poprzedni był nieszczelny) czyszczony filterek egr i turbiny, wymieniony czujnik walka rozrządu oraz czujnik wału, turbina brak luzów, egr wyrzucony fizycznie i z programu, auto posiada od kilka lat wgrane mapy.


Dodam, że w czasie jazdy ekonomizer delikatnie faluje.


Po zrobieniu live data inpą nominalny pobór powietrza jest 2x mniejszy niż aktualny po przekroczeniu 3tys obrotów one się rownają. W momencie przyspieszenia gdy złapie muł nominalne oraz aktualne ciśnienie paliwa nie rośnie lub rośnie ale bardzo powoli ( gdy auto dobrze przyspiesza te wartości rosną bardzo szybko)

Posiadam logi z jazdy, jeśli ktoś by potrafił odczytać mógłbym wstawić

Bardzo prosiłbym o pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przewody podciśnienia wymieniałeś? Objaw pasuje do nieszczelności w nich.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.