Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od niecalego roku jestem nabywcą Bmw E87 116i i tu pojawia się moje pytanie. Niecały miesiąc temu podczas 1 próby zrobienia bączka na suchej nawierzchni poszła mi pompa wspomagania układu kierowniczego. Podczas

przysłowiowego kręcenia bączka auto nie pozwalało mi utrzymać kierownicy w maksymalnym skrecie tak jakby wspomaganie ze mną walczyło, w pewnym momencie przestało i auto ładnie wpadło w poślizg po czym z auta wyleciał cały płyn od wspomagania i skończyło się zniszczoną pompa. Kontrola trakcji była wyłączona, ktoś wie czemu tak auto próbowało walczyć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak trzymasz kierownicę skręconą do oporu to tak jest . Pompa jest przeciążona . Co prawda jest zawór nadciśnieniowy ale przeważnie to się kończy wymianą pompy . Zostawiaj tak 10 stopni zapasu od końca obrotu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.