Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Od jakiegoś czasu w moim BMW E81 2.0 benzyna N43 zaczęły falować obroty na obrotach jałowych oraz gdy silnik jest zimny występuje szarpanie podczas przyspieszania. Dodam, że auto zostało podłączone pod komputer i wywala następujące błędy.


2EF7 Termostat z mapą charakterystyk, wadliwe załączanie

2ACC Przekaźnik główny, pkt przełącz. za późny

2ACB Przekaźnik główny, przekaźnik niezwarty

30C1 Regulacja ciśnienia oleju silnikowego statyczna, Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia oleju

2A2B Dłuższa w czasie regulacja mieszanki, mieszanka za bogata

29E0 Dłuższa w czasie regulacja mieszanki, mieszanka za bogata

30BA Wtryskiwacz cyl. 1/4 lub sterownik, Błąd

30BB Wtryskiwacz cyl. 2/3 lub sterownik, Błąd


Temat termostatu i ciśnienia oleju jest do sprawdzenia, ale co może być powodem falujących obrotów i szarpania biorąc pod uwagę powyższe błędy? Czy jest szansa, że wymiana świec mogłaby rozwiązać problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryskiwacze do wymiany (sprawdź wiązkę po stronie wtryskiwaczy oraz dme), tak jak i termostat oraz zapewne zawór hydrauliczny oleju.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.