Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów


Wybaczcie że od razu nowy temat ale już prawie doszedłem do tego co jest nie halo z autem tylko potrzebna mi pomocy w interpretacji żeby moja diagnoza się potwierdziła. Niedawno zacząłem przygodę z INPĄ i jeszcze nie do końca wiem co i jak. Ale od początku.


Samochąd to BMW e91 320i 170KM silnik N43B20A (kupiony niedawno)


Kiedy przywiozłem auto to po odpaleniu na zimnym bujało całą budą. Wlałem specyfik do czyszczenia układu paliwowego i sytuacja sie trochę pogorszyła tzn buja mocniej.


Podłączyłem samochód pod IMPA i zdziwiło mnie to:

Wybaczcie za jakość


aa4783eefa27f5c7.jpg


Pytanie czy to oznacza że wtryskiwacze z cylindrów 2 i 4 są do wymiany?

A korzystając z okazji to czy po zakupie wtrysków np. na allegro dostaje się kod IMA? A może on jest gdzieś naklejony na pudełku? Dla ułatwienia dodam że mam wtryski Siemens'a piezoelektryczne o fabrycznym numerze 13537589048.


Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wszelkie rady.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.