Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zakupiłem BMW E46 po troszkę nie udanym Swapie z N42b20 na M52b20

Mianowicie na początek świecą się kontrolki od ładowania(ładowanie na klemach oscyluje w okolicy 14V), od braku ciśnienia oleju które też jest ok. i standardowy check.

Silnik pięknie pali i na zimnym silniku spisuje się znakomicie, po kilku minutach (odnoszę wrażenie że go zalewa) podczas wkręcania na obroty poszarpuje.


Wrzucam kilka zdjęć co zauważyłem i proszę o jakieś wskazówki za co i jak się zabrać.

fcbac2659c01035d094e28220825aa1f.jpg


d1d7dae860cb51378f353800197371fe.jpg


4c5e4853b6bd469df5f52227cdf163b8.jpg


110d1915dc7e55b34a33136c8160a8e9.jpg


1825ff2521ee6792a5020c8b6a007128.jpg


688c560b76d57c2b2129e68948f352d9.jpg


da1ce76098a134a4d6943f80a75d7c8c.jpg


Komputer pokazał


3725a82dfa77010c0db5949c5dcd2063.jpg

Opublikowano

Panowie naprawdę brak pomysłów? Przypadek beznadziejny?? :))


Mam zamiar polutować kable jak na zdjęci poniżej.


adcf09f8d4ba5d15552098e0cba44aa5.jpg


Filtr paliwa który jest pod autem nie ma podłączonego podciśnienia do regulatora.

Regulator na listwie ma .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.