Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z moim bmw, zaczęło się od regeneracji turbiny, która żeby mieć pełną moc musiała zostać skonfigurowana, przed konfiguracją jeździłem autem za pozwoleniem mechanika. Po jakimś czasie podczas jazdy obroty zaczęły skakać i auto gasło, okazało się ze do roboty był jeszcze filtr dpf i egr. Mimo to podczas hamowania i stania na przykład na światłach obroty skakały i auto wypuszczało chmurę dymu, podczas jazdy problem znikał. Według mechanika problemem był przepływomierz którego czujnik pokazywał cały czas temp -40 stopni. Wymieniłem przepływomierz obroty przestały skakać. Po dwóch dniach od wymiany gdy odpaliłem auto nie miałem kompletnie mocy max 20 km/h przy wciśniętym na maksa pedale gazu. Po zgaszeniu auta moc została odzyskana z tym że auto przysłowiowo muli do około 1600 obrotów i potem odzyskuje pełną moc. Nie mam pojęcia co może być powodem. Z góry dziękuje za pomoc i poradę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zmień mechanika i zacznij od diagnozy komputerowej bo niedługo wymienisz wszystko

p.s. po wymianie przepływomierza była kasowana jego adaptacja?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.