Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupilem ostatnio ladny egzemplarz bmw z 2014 roku, 50k przebiegu. Szukalem czegos konkretnego na temat tego silnika, bodajze n57z, jego wady i czego sie po nim mozna spodziewac ale nic konkretnego, jedynie cos na temat panewek i klap, moglby ktos cos konkretnego powiedziec w tym temacie?

Druga sprawa to lekki tuning na poczatek, nie mam zbytnio doswiadczenia z tymi silnikami i nie wiem czego sie spodziewac, patrzylem na mapy to rzekomo bezpieczna wartosc to 360 - 380kucy, podejzewam ze intercooler bedzie musial wleciec. Chcialem najpierw podniesc troszke mocy sama mapa, pojezdzic i pozniej zajac sie z mechanicznej strony + nastepne strojenie/mapa, ale chyba odrazu lepiej go przygotowac z zapasem. Zanim zabiore sie za robote chcialbym mniej wiecej przygotowac budzet i liste potrzebnych rzeczy, no chyba ze trzeba bedzie zakuc silnik, wtedy pozostane przy samej mapie :D.

Jak wyglada sprawa ze skrzynia, przeniesie taki moment czy trzeba bedzie uzyc kevlaru ?

  • 3 lata później...
Opublikowano

Cześć,

bezpieczny Stage 1 czyli sama modyfikacja ECU to 360 KM oraz 630 NM -> 710 NM. Do tego modyfikacja skrzyni biegów i auto zmienia sie nie do poznania, od tego bym zaczał. Później modyfikacje mechaniczne i jakis STAGE 2. Fajne silniki, wycofane jak zwykle z powodów ekologicznych.


Jeżeli będziesz zainteresowany podeslij VIN na [email protected] - przygotujemy kompleksowa oferte.


Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.