Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


na wstępie zaznaczę, że średnio się znam na mechanice dlatego chciałbym uzyskać od Was jako większych specjalistów i posiadaczy owego auta odpowiedzi.

Opiszę pokrótce problem i sytuację.


Posiadam auto BMW 318D z 2012 r. jestem pierwszym właścicielem, auto salonowe.

F30, 2.0, 143 KM, przebieg 118 tys.


Jadąc kilka dni temu trasą (odcinek ponad 200 km, prędkość w granicach 140-160km/h) auto nagle straciło moc, na włączonym jeszcze silniku zjechałem na pobocze i już nie chciało odpalić.

Mechanik stwierdził, że pękł łańcuch i rozrząd do wymiany, a najlepiej silnik.

I teraz pytanie co lepiej czy bawić się w rozrząd czy od razu cały silnik.

Jakie koszty mnie czekają? Bo jestem świadomy niemałe.


Dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość jeżeli temat już był wałkowany.

Opublikowano

Przy takim przebiegu pękł łańcuch? :shock:

Moim zdaniem tylko wymiana silnika, poszukałbym jeszcze innego warsztatu (najlepiej bmw)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Jestem cały czas w szoku, że przy takim przebiegu zerwał się łańcuszek.

Auto było podłączone pod komputer, pokazało błąd, ale czy dodatkowo powinienem sprawdzać ciśnienie w cylindrach?

Jak jeszcze zdiagnozować, że to na pewno zerwany łańcuch?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.