Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie

jestem posiadaczem BMW f30 318d 143km

Po zakupie samochodu okazało się że filtr DPF nie był wypalany przez 14 tys km. Problemem był jakiś błąd zapisany w sterowniku. Po usunięciu błędu wypaliłem DPF poprzez serwisowy proces Regeneracji w aplikacji BTool. Wypalił się, lecz jego pojemność była już ograniczona i procedura wypalania uruchamiała się bardzo często (czasem nawet po 20km). Po jakimś czasie zauważyłem pobór oleju przez silnik - około 250ml na 1000km. Oddałem DPF do regeneracji i po tym samochód ożył, filtr wypala się już normalnie, ale pobór oleju niestety pozostał. Ostatnio podczas szybkiej trasy (prędkość w okolicach 180km/h) wziął mi około 1l/1000km. Czy ktoś z was miał może podobny przypadek? Zanim wezmę się za rozbieranie czegokolwiek chciałbym poznać opinie osób bardziej doświadczonych ode mnie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.