Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam dziwny problem, około 4-5dni temu podczas jazdy a raczej po tym jak przycisnąłem auto trochę bardziej na krótkiej prostej zaczęło się falowanie obrotów na wolnych obrotach gdy zatrzymałem się na światłach.

Obroty na moment spadają poniżej 500 za moment skaczą nawet powyżej 1000 ale zwykle do około 900. Przy spadku obrotów oczywiście telepie budą, dwa lub trzy razy nawet zgasło mi auto.

Dzieje się to tak na zimnym jak i na ciepłym silniku, tak samo na biegu jak i na "luzie" czasem przestanie i ładnie trzyma obroty na 600-650 ale za kilka minut znów zaczyna spadać. Na wyższych obrotach auto działa normalnie.

Co gorsza INPA i B-Tool nie pokazują żadnych błędów więc szukam na ślepo. Do tej pory jeśli był jakiś problem to pokazywało missfire i było wiadomo gdzie szukać przyczyny. Auto jedzie normalnie, nie muli i normalnie się wkręca na obroty, ale stojąc w korku wstyd bo co kilka sekund auto szarpie przy spadku obrotów i za moment podbija obroty.

Ktoś ma jakiś pomysł?

Dodaje film:



Z góry dzięki za wszelkie posty.

Opublikowano

Problem w tym, że livedata z B-toola nie pokazuje nic szczególnego przynajmniej na moje amatorskie oko. Zrobiłem logi z jazdy i nie widzę tam nic dziwnego. Jedynie mam pytanie, ktoś wie ile powinno być hPa ciśnienia paliwa w 335i(wysokie i niskie)?

Wyciągnąłem wszystkie wtryski i podpiąłem na zewnątrz silnika żeby sprawdzić czy może jakiś cieknie pod ciśnieniem, ale sucho.

Jutro postaram się wyjąć świece i sprawdzić czy na wszystkich jest iskra, ale to by raczej od razu wyskoczyło w logu, że nie ma.

Będę musiał chyba ogarnąć jakiś jeden wtrysk dodatkowy i przekładać po kolei robiąc jazdy testowe bo może wtrysk się uwalił w jakiś dziwny sposób. Chociaż to trochę metoda ala dziecko we mgle :D

Wyczyściłem PCV Valve. Jak sprawdzanie wtrysków nic nie da to wyjmę vanosy i wyczyszczę(chociaż jakiś czas temu profilaktycznie to robiłem więc nie spodziewam się aby tu był problem).

Opublikowano
Nie wiem jak w n54 ale w n53 ciśnienie niskie 5 bar wysokie 197-203. W btool w live data w prawym górnym rogu daj konfiguracja i włącz wszystkie korekty paliwowe i napisz wyniki na rozgrzanym
Diagnoza n53/n43 info pw
Opublikowano
Nie wiem jak w n54 ale w n53 ciśnienie niskie 5 bar wysokie 197-203. W btool w live data w prawym górnym rogu daj konfiguracja i włącz wszystkie korekty paliwowe i napisz wyniki na rozgrzanym

 

No to chyba mam problem zzz...

t4T3bh4

https://ibb.co/t4T3bh4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.