Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pewien problem po wymianie pompy LF20 ( wymiana, ze względu na wycieki starej, tak to chodzi bez zarzutu )na tą samą LF20 w zamienniku nowa, mechanik po wymianie wszystko odpowietrzył itd. i mówi, że wszystko gotowe, no to zabrałem się i pojechałem, w trakcie jazdy czułem, że coś juz jest nie tak, kierownica stawiała lekki opór, który się zwiększał, stawała się jakby napompowana, na zakrecie to musiałem krecic, praktycznie z cała sila dwoma rekami, taki mega opór był, gdy stnąłem w miejscu, nagle jakby poczułem ( przeskok, jakby coś się odcięło na kierownicy ) i nagle stała się miękka i można kręcić bez żadnego oporu, po prostu normalnie zaczęła funkcjonować, więc cofłem się do mechanika i mowie jaka jest sytuacja, to jeszcze raz wypompował olej i zalał, a następnie odpowietrzył, i znowu pojechałem ogarnac czy jest okej, faktycznie poczulem jak lepiej chodzi, ale po jakims czasie jakby znowu zaczęło tak się robic i to juz losowo zupelnie, przyspieszam lekko twardnieje, dojezdzam do skrzyzowania, chce skrecac i mega opor, zatrzymuje sie i znowu sie luzuje, nie mam pojecia co tu sie odwala, i teraz pytanie, czy pompa jest zdupcona, czy cos zle zostalo zrobione?
Opublikowano
Winna pompa, miałem to samo. Pisałem tutaj kiedyś, że nie kupuje się żadnych zamienników pomp wspomagania. Regeneruj swoją, chyba że oddałeś rdzeń za ten wspaniały chiński zamiennik...
Opublikowano
Czyli ta „nowa” pompa jest wadliwa? Ta stara posiadam, ale z tego co się orientuje to lf20 nie da się regenerować.
Opublikowano

Miałem te same objawy na zamienniku i szybko go wypier... na szczęście dostałem kasę z powrotem, bo reklamowałem ten szajs. Pompa nie trzyma parametrów, schodzi ciśnienie i zanika co chwile wspomaganie. Jest to niebezpieczne, bo jak będziesz w nieciekawej sytuacji na drodze, to nie skręcisz szybko jak nagle stracisz wspomaganie.


LUK LF20 można regenerować, co więcej przy regeneracji usuwana jest fabryczna wada w postaci ukręcającego się wałka. Mogę polecić Ci gościa u którego ja regenerowałem równo 4 lata temu. Pompa działa do dzisiaj bez zarzutu a nakręciła się już ponad 100 tys. km


Znajdziesz go na allegro: AUTO-SERVO-LUK


Na aukcjach nie widzę żeby miał teraz LF20, ale zadzwoń do niego i zapytaj się o tą pompę.


Ewentualnie możesz założyć LF30, pompa ma w innym miejscu wyjście wysokiego ciśnienia, więc najlepiej jakbyś wymienił w tym przypadku również wąż wysokociśnieniowy, ale da się to zrobić na wężu od LF20, tylko trzeba go odpowiednio ułożyć.

Opublikowano
Kurcze, czyli faktycznie chinskie gowno, w takim razie jutro demontaz, i odsylam to, jak Ty odsylales na gwarancje/zwrot to podawales powod?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.