Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Otóż jak już pisałem w kilku poprzednich postach moje e36 to kupa złomu :twisted2: i cały czas się coś wykłada.Ale do rzeczy,otóz cały czas szatkuje mi silnik,świece nowe,filtry nowe,a on do 2000 obrotów czuć ,że co jakiś czas gubi jakiś cylinder.Miałem to już gdzieś,gdyż stwierdziłem ,że i tak na wiosnę zmiana silnika,ale dzisiaj ,przy wymianie oleju i ściąganiu tej zaślepki na kable WN zauważyłęm,że z jednego kabla z tej gumowej otuliny co jest przy świecy da się wyciągnąć kabel prawie o 0,5 cm :duh: I tu prośba:Czy ktoś z Bytomia lub okolic mógłby użyczyć do sprawdzenia na moment swoich kabli?Nie chcę już po prostu bez sensu ładować w ten silnik ,bo wałek wytarty i popychacze klepią jak DWA DIESLE,bo mówić o jednym to mało,Kręci się już tylko do 5 tysi.Ale kroi mi się wyjazd do Danii(w końcu trzeba by na ten m52 gdzieś zarobić)a gośc który mnie zabiera ,chce żebym jechał autem.Więc jeśli ktoś ma ten silnik z okolic i byłby gotów podjechać dosłownie na 10 minut,to będę bardzo wdzięczny,po prostu nie chcę wywalać pieniędzy w kable jeśli to nie to,Za paliwo oczywiście zwrócę i jeszce jaksś porządna halba sie znajdzie.Pozdrawiam i czekam na rychły odzew

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Najprostrza metode na sprawdzenie kabli to odpalic silnik i lapac reka za kable no i wtedy poczujesz ktory jest wadliwy :twisted: lub jak bedzie ciemno to podnies klape i przy uruhomionym silniku patrz na kable moze wtedy bedzie widac przebici bo powinna gdzies przeskakiwac iskra bynajmniej ja tak sprawdzalem :mrgreen:
Opublikowano
przebicia nie czuć na żadnym widać też nic nie jest,dlatego ta prośba jest tak ważna,bo silnik gubi zapłony i tu jeszce może byc tysiąc innych rzeczy,kable zresztą mają około 12 tysięcy kilometrów.Może ktoś jednak pomoże z tymi kablami?Ja też mogę podjechać,niestety nie mam kumpli z Beemkami z silnikiem m40,wszyscy mają m50 i cewki zapłonowe.Podejrzewam ten kabel,że poprostu może miec przerwę w środku i gubi iskrę.PROSZE POMÓŻCIE!!!!Przecież m40 to ponoć popularny silnik,wymiana trwała by może z 10 minut.Pozdrawiam
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.