Skocz do zawartości

ConnectedDrive


Przemysław1982

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako, że przesiadłem się w firmie z BMW f30 bez nawigacji do f34 z nawigacją postanowiłem zarejestrować się w ConnectedDrive aby ściągnąć nowy pakiet do nawigacji. Poprzednio samochód był użytkowany przez tatę, który takimi problemami nie zaprzątał sobie głowy. Samochód z nawigacją business z 2016 roku. Sprawdziłem,że do końca października mogę zaktualizować bezpłatnie nawigację.

Ale niestety nie mogę dodać samochodu do mojego konta w BMW ConnectedDrive. Wyskakuje komunikat: Dla tego Numeru Identyfikacyjnego Pojazdu nie znaleziono żadnych danych

Próbowałem kilka razy, bez efektu.

Proszę Was o pomoc, szukałem trochę po forum ale nie znalazłem rozwiązania.

Dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie dawno miałem podobny problem. Samochód przywiozłem z Niemiec. Wystarczyło wejść na niemiecką stronę (można zmienić język lub przetłumaczyć stronę), tam utworzyć konto i potem przełączyć się na polską stronę connectdrive. Jeżeli samochód z polskiego salonu to nie pomogę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.