Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skasowałem adaptację silnika INPĄ(f7 wszystkie). Po uruchomieniu wywala następujące błędy:

164041 i 120408.

Jeżeli skasuję błędy na włączonym zapłonie i uruchomię silnik to wszystko jest ok. Zrobiłem tak i zostawiłem samochód na biegu jałowym na 20 minut. Później pojechałem ok 60 km w trasę i wszystko grało. Wystarczy wyłączyć zapłon i po ponownym uruchomieniu błędy wracają. Silnik po uruchomieniu ma zachwianie obrotów i wywala błąd i wyskakuje komunikat o ograniczonej mocy silnika i wyłącza turbinę. Miałem też komunikat o uszkodzonej sondzie lambda i jutro ją odbieram i wymienię. Ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć o co chodzi i jak się z tym uporać? Z góry dziękuję za pomoc.


Samochód to BMW F10 528I xDrive. Silnik N20b20a po serii modyfikacji:

- chip

- IC Wagner

- lżejszy katalizator i układ wydechowy 3" El-Tec

- Wzmocniona turbina. Większe łopatki itp.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.