Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,


zauwazylem ze system rozlacza telefon dosyc reguralnie, laczylem sie z Galsaxy S8 i S9 wiec definitywnie to nie wina telefonu.

Wracam do kraju w nastepnym tygodniu i chyba bede musial to reklamowac.

Czy zauwazyliscie podobne problemy ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Miałem to samo zaraz po odebraniu z salonu. Natomiast po wysyłce danych i błędów poprzez conected drive po tygodniu aż do dziś nic sie nie dzieje. Zrobili zdalną naprawę. Bez wizyty w ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.