Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,na wstepie pozdrawiam wszystkich uzytkownikow I przepraszam za brak polskich znakow.Jestem tu nowa(w koncu udalo mi sie zalogowac) nie mniej nie raz wasze porady mi pomogly.Nie przedluzajac nakreslam moj problem z autem.Tydzien temu jadac do pracy zaczal dzwonic gong nie zapietych pasow(byly zapiete) zaczal padac deszcz wlaczylam wycieraczi I po pewnej chwili przestaly dzialac jak I radio zgaslo.Zjechalam na bok zgasilam,uruchomilam ponownie I ok.Wracam z pracy I znowu to samo plus dodatkowo stopy palily sie non stop oraz na desce zapalil sie zloty trojkat 4x4 ale bez recznego.Dotarlam do domu I do kompa przegladac Wasze forum.nastepnego dnia podjechal znajomy I podpial autko pod Reinhgold chyba I szczytalismy bledy- czujnik sily hamowania.czujnik deszczu,czujnik kata skretu,brak komunikacji z radiem.Skasowalismy I test.Po tescie radio nie dziala wycieraczki raz tak raz nie,stop swieci non stop.Bledy ktore powrocily to brak komunikacji z radiem I wlacznik stop ten od hamulca.Wymienilam I bez efekyu.Po przejrzeni wszystkich posto jedyna rzecz ktora zrobilam bylo wyjecie zielonego przekaznika z prawej strony w bagazniku.Po tym zabiegu stopy scieca normanile,radio dalej nie dziala a wycieraczki dzialaja tylko na stalym wlaczeniu czasowe nie dziala.Nie mam tu(mieszkam z corka w Manchesterze)zadnego fachowca a w angielskich warsztatach to wymiana wszystkiego co wyswietli program diagnostyczny.Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem.lub ma jakies sugestie.Prosze o pomoc bo nie mam juz sily .Z gory dziekuje I pozdrawiam.Ania.p.s autko to E53 2005r 3.0d 218km.Dodam ze bezpieczniki i przekazniki sprawdzone.Alternator daje 14,4v na aku.Przy uruchamianiu 10,5 v.Aku stan 12,3v
Opublikowano
Dziekuje Ci bardzo, bede musiala w takim razie wymienic na nowy i modlic sie zeby wszystko wrocilo do normy.Pozdrawiam
Opublikowano
Dziekuje Ci bardzo, bede musiala w takim razie wymienic na nowy i modlic sie zeby wszystko wrocilo do normy.Pozdrawiam

 

Nowy kosztuje więcej niż najniższa krajowa płaca w PL.

Kup używkę ale musi mieć niezużyte szczotki. Przełóż i zakoduj.

Opublikowano
Dodam jeszcze,ze po twoim poscie poruszalam ustawieniem kierownicy gora -dol ,przod -tyl i przez 3 dni bylo ok,dzis znowu kontrolka 4x4 i stopy non stop.Powtorzylam manewr zz kierownica i ok.
Opublikowano
Jasne,jak uwazasz,dam rade sama wymienic?Miechy z tylu wymienilam na lewarku i podnosniku sama,okeje i odme też :D I jeszcze klocki hamolcowe.Kola strasznie ciezkie,ale corka pomagala.Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie.Ania
Opublikowano
Napisze jeszcze,ze musze 3-4 razy wlozyc kluczy przekrecic na poz 1 i wyjac.Dopiero jak widze,ze radio zaskakuje to wiem ze ok na jazde do najblizszego zgaszenia silnika i wyjecia kluczyka.Przy nastepnym uruchomieniu znowu 3-4 a nawet 6 razy próby.....Czyli ewidentnie steering angle sensor?
Opublikowano
Jeszcze jedno, ten problem pojawil sie po tym jak zmienialam klocki,oleje filtry i odme a Bumerka miala wlaczone oswietlenie wnetrza i radio(corka sluchala muzyki) i przy odpalaniu po zakonczonej pracy bylo uppps- aku padl.Naladowalam prostownikiem od wyjscia pod maska i przez 2-3 dni bylo normalnie.Dopiero po nastapil ten w moim mniemaniu „Armagedon”

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.