Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=347830



Hej,

Od stycznia jeżdżę E90 330xi - n52b30 z 2005 (więc bez wadliwej głowicy). Niedługo po zakupie padła odma i dosyć mocno ciekło, wymieniony zostały prawie wszystkie uszczelki (została jedynie pod miską olejową która będzie wymieniana niedługo). Przy w/w wyciekach olej dolewałem różnie, co 3-4 tysiące, po wyciekach nic się zbytnio nie zmieniło. Po 11k km wymieniłem olej na Liqui Moly 5W30 - po powrocie do domu od mechanika pojawił się wskaźnik na połowie, nazajutrz wskoczył na 3/4 lub 4/4. Po 2000 km zawołał o dolewkę 1L. Dolewka zrobiona i po 200 km wskaźnik wskoczył na 2/4, po 400 wrócił do 4/4, po 500 wskoczył na 3/4 później wrócił na 4/4. Reasumując - komputer pokazuje stan oleju losowo pomiędzy 2/4 a 4/4 bez względu na temperaturę. Sprawdzałem "z grubsza" uszczelniacze poprzez postój 10 minut po trasie i przegazówkę - zero dymu. Od owej dolewki jeżdżę "z paluchem na kontrolerze" żeby sprawdzać co chwilę wskazania komputera i tutaj również brak zależności czy sprawdzam zaraz po rozgrzaniu czy w trasie. Co sądzicie - czujnik poziomu oleju niesprawny i do wymiany?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.