Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część, tai jak w temacie sprawa dotyczy N45B16A, 2006 rok

Jak to w końcu jest z temperatura płynu chłodniczego? Raz ktoś pisze, że wentylator się załącza przy 97 i powinno być koło 90-95stopni, innym razem ze 100+ to normalna temperatura i termostat się otwiera dopiero przy 105 stopniach. Stąd pytanie, które z powyższych będzie prawdziwe? Przy wszystkich elementach sprawnych ile powinna wynosić temperatura robocza silnika?


Odkryłem jednocześnie problem, mój egzemplarz więcej niż 76 stopni nie jest w stanie osiągnąć. W przypadku mojego auta po odpaleniu na zimnym oba węże termostatu (grubszy i cieńszy) robią się ciepłe równolegle z nagrzewaniem auta, stąd zakładam że jest problem z termostatem (ciągle otwarty). Równolegle przy ok. 65-70stopniach załącza się wentylator. Dwie osobne awarie? Czy jest coś, co może to w jakiś czarodziejski sposób połączyć? Bo moja wiedza nie stwierdza żadnego związku, ale warto spytać kogoś mądrzejszego ^^

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.