Skocz do zawartości

535d nie odpala


Lobous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów

Wczoraj wieczorem moje 535d odmowilo mi wpolpracy. Sieje komunikatami od awarii ESP po ostrzeganie o kolizji. No i oczywiscie nie odpala. Zafundowalem troche atrakcji obserwatorom, bo fure zbieral dzwig, no ale proboem pozostal. Mialem cicha nadzieje, ze to akk, podlaczylem ladowanie, ale nic to nie dalo. Podlaczylem sie z ISTA, nie odpowiada DDE i wstyd sie przyznac, ten duzy modul po srodku.

Icoder podaje napiecia na modulach nie przekraczajace w zasadzie 12v. Jakies sugesteie?

Pozdrawiam

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za konstruktywna rade. Zawsze wydawalo mi sie, ze forum jest od tego, aby dowiedziec sie cos innego niz "idz do serwisu" bo to akurat jest oczywiste. Ale najwyrazniej zbyt glupio napisalem.

A teraz do rzeczy, auto odpalilo. Bez specjalisty. Winnym okazal sie jednak rozladowany akumulator. Taka uwaga dla innych uzytkownikow. Nie wiem co do konca pomoglo, czy odloaczenie klem i ladowanie wyjetego akumulatora, w kazdym razie poki co jest nowy akumulator. Ale ok nie jest.

Wyglada na to, ze zrodlem problemow jest alternator. Ciekawostka- jak jest zimny silnik- alternator daje 14v. Jak silnik sie rozgrzeje to 12v. Dzis bede z nim walczyc. Zobacze co wyjdzie i dam znac.

Pozdrawiam

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za konstruktywna rade. Zawsze wydawalo mi sie, ze forum jest od tego, aby dowiedziec sie cos innego niz "idz do serwisu" bo to akurat jest oczywiste. Ale najwyrazniej zbyt glupio napisalem.

A teraz do rzeczy, auto odpalilo. Bez specjalisty. Winnym okazal sie jednak rozladowany akumulator. Taka uwaga dla innych uzytkownikow. Nie wiem co do konca pomoglo, czy odloaczenie klem i ladowanie wyjetego akumulatora, w kazdym razie poki co jest nowy akumulator. Ale ok nie jest.

Wyglada na to, ze zrodlem problemow jest alternator. Ciekawostka- jak jest zimny silnik- alternator daje 14v. Jak silnik sie rozgrzeje to 12v. Dzis bede z nim walczyc. Zobacze co wyjdzie i dam znac.

Pozdrawiam

Mario

Pamiętaj, że jest też klema IBS i może robić problemy. Na początku jak masz Iste sprawdź jaki jest zakodowany akumulator i porównaj z tym co jest w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam ISTA plus. Z niej wychodzilo mi wczesniej, ze do wymiany jest akumulator. Wiec jak sie pojawily objawy z mojego pierwszego postu, to nie bylem jakos szczegolnie zaskoczony. Akumulator wstawilem nowy, zakodowalem, i z nim wszystko OK. Swoja droga, ta ISTA to super narzedzie.

Z ta klema IBS to moze byc calkiem rozsadne, bo napiecie ladowania podchodzi pod 14v i wiecej nie chce. A to z tego czytam w necie, to troche zbyt malo. Szczegolnie, ze dosc prawdopodobny jest jakis niekontakt. Mialem wrazenie, ze ladowanie sie wylaczalo przy skrecie kierownicy, no ale pomyslalem sobie, ze to moze jakies zwidy. Ide sprawdzac.

Pozdrawiam

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz dla czego napisalem zawiez do specjalisty??

bo na okraglo przyjezdzaja do mnie auta

i w bagazniku czy na tylnym siedzeniu

leza kable dedykowane do samochodow ktore maja wlasnie jakis problem

jak masz iste to wspaniale

jeszcze troche oleju w glowie i wszysto ogarniesz

przeczytaj pierwszy swoj post

tak naprawde to nic nie sprawdziles poza podlaczeniem kabla i odczytaniu bledow


i pytanie jakies sugestie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.