Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Zaczęła mi gwizdać turbina i to dość mocno tak jak by ułamała się jakaś łopatka.

Jak w temacie mam F10 2.0D z dwiema turbinami, auto ma około 230 tyś km i turbo od nowości nie było robione.


Z waszego doświadczenia pada częściej małe czy duże turbo?

Czy może na moje nieszczęście zazwyczaj od razu dwie :(


Auto wstawiam 23 sierpnia do serwisu

Edytowane przez jakimoto
Opublikowano

Jesli masz 525 2.0 to masz silnik N47.

Ale do rzeczy, mam ten sam silnik, miałem już przygode z turbo, co prawda skończyło się na wymianie osprzetu (zbiornikczki, przewody, jakieś siłowniki), ale jak czytałem o tych silnikach i turbinach to większość awarii dotyczy małego turbo, które pracuje od samego dołu obrotów, więc przez większość czasu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I nie boisz się jeździć ?

Aso na gwarancji wymienialo cale silniki jak male turbo wrzucalo srubke do silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.