Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa BMW E45 320d M47 common rail brak ciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tak jak napisałem w temacie brak ciśnienia na listwie common rail. Auto BMW E46 320d M47

Problem powstał po zgaśnięciu auta w czasie jazdy, dodam że auto jest syna który zazwyczaj jeździ tak że zawsze brakuje mu paliwa ( na styk ) .

Po dolaniu paliwa auto już nie odpaliło.

Sprawdziłem

- pompę w zbiorniku.

- filtr

- była próba odpalania na plaku odpalał jak podawałem plaka potem gasł.

- próbowałem odpowietrzać na wtryskach lecz z tego co wiem nie odpowietrzy się jeżeli pompa jest zapowietrzona.

Moje pytanie

- jak odpowietrzyć pompę

- czy przyczyną może być zawieszony zawór elektryczny

Dziękuję z góry za każdą informację

Dodam że nie mam pompy VP44 proszę nie pisać o tej pompie.

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Jakiś gad nadgryzl przewód po pompy paliwowej tej przed filtrem i raz łączyło raz nie . Pomiary robilem miernikiem dlatego wychodzily bzdury.

Po ściągnięciu osłony wyszlo szydło z worka sze kabel trzymal sie na 2 mitkach

Opublikowano

Witam ponownie.

Jednak nadal auto nie pali, juz dostaje glupawki . Dzis ponownie wyciągnąłem pompę podprogowa i sprawdzilem ciśnienie. Z braku odpowiedniego ciśnieniomierze wykozystalem zegar z pistoletu do pompowania tam skala jest bar i psi po podaniu paliwa przez pompe wyszlo 7,4 bar w necie wyczytalem ze ma byc pozyzej 4 bar . Nie wiem czt to ok czy nie.

Wykrecilem ponownie zawor regulacji cisnienia, podlaczylem pod akumu. i zawór dziala znaczy elektromagnes zaciska .

Pomóżcie jakas radą bo mechanicy z ktorymi rozmawialem każą wymieniac prawie wszystko, czyli pompe wtryskowa progowa czujniki cisnienia na CR . Mysle ze nie tedy droga .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początek podaj błędy i zrób test przelewowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Co do błędów nie pokazuje żadnego.

Na początku pokazywał błąd czujników na listwie, błąd zaworu regulacji ciśnienia na pompie , błąd regulacji turbo.

Spowodowane to było nadpalonymi 2 bezpiecznikami tymi co są koło komputera. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Co do próby przelewowej tu jest problem ponieważ nie podaje mi paliwa na wtryski, a jak poda to tak mizernie.

Mam znowu kilka pomysłów

- nieszczelność na zaworach powrotnych wtryskiwaczy ??? mało prawdopodobne

- zawór regulacji ciśnienia działa po podaniu napięcia lecz nie trzyma ciśnienia i puszcza na

wyłączonym.

- na pompie wtryskowej któryś z zaworów się podwiesił lub uszkodził


Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwszy typ to zawór na pompie, ale ogólnie błędy zapisuje się aby je ewentualnie pokazać, oczywiście odczytane w inpa, tam są dodatkowe informacje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wymienilem zawór na pompi i nadal nic.

Lecz ciekawi mnie jedna rzeczy dlaczego pompa podprogowa caly czas chodzi tak jakby nie miala oporu i pchala spowrotem paliwo do zbiornika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.