Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent e9 m52b28 lpg

Oddałem Ecu do usunięcia sond i obsługi kata, została wgrana charakterystyka specjalna jak dobrze pamiętam i przesunięta odcina na 6900rpm kiedy tylko włożylem ecu po rozgrzaniu zaczęła wariować kilka razy szarpnęła i strzeliło z tłumika i nagle straciła moc wolno się wkręcała itd. Kiedy dojechałem do domu odłączyłem aku na 15 min i było wszystko dobrze jeżdząć tylko na benzynie. następnego dnia wszystko na pb i lpg i później znów to samo. czasami wszystko pięknie cyka a przez ostatnie dni może raz lub dwa było dobrze. Nowe świece, fajki cewek. Dodam ze zanim oddałem ecu nigdy nic się takiego nie wydarzyło :cry:


Jedni mówią że czujnik wałka drudzy że może być od odmy itd... Panowie co sądzicie? może ktoś z was miał taki przypadek i coś podpowie.


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może warto zwrócić się do magika, który grzebał w dme? :roll: albo wcześniej chociaż sprawdzić błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.