Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jedna z lamp przednich nie miala jak sie okazalo dekielka z tylu i woda zalala modul ktory znajduje sie na spodzie lampy - balast?? Tak to sie chyba nazywa. Jeden ze stykow w gniezdzie tego modulu poprostu byl tak skorodowany ze odpadl. Pytanie, jak rozkleic lampe zeby podjac sie naprawy tego gniazda i czy jest to wogole mozliwe w warunkach domowych? Czy klej nie jest odporny na temperature i chemie jak w e60? Wszelkie porady i spostrzezenia mile widziane. Lampa to halogen nie xenon. Efekt jest taki ze krotkie i dlugie swiatla swieca ale juz ringi/postojowe nie. I komunikat podczas gaszenia auta o braku automatycznej regulacji swiatel gora-dol. Dziekuje

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Raczej nie rozkleisz ale skoro to halogenowe to poszukaj używek, te bez ksenonu są tanie.
Opublikowano

Witam,

To az taki problem z ich rozklejeniem jest? A uzywka pewnie tansza niz ksenon ale chyba slabo dostepna, szukalem po kilka godzin przez ostatnich kilka dni i nic znalezc nie moglem. W niemcowni jest jedna dostepna ale ma nieco inny "design" kierunkowskazow. Jesli mialby ktos namiary na halogenowe to prosze o kontakt. Dziekuje

Opublikowano
Raczej nie rozkleisz ale skoro to halogenowe to poszukaj używek, te bez ksenonu są tanie.

A czy lampy do F10 i F11 sa takie same jak w F07 czy to tylko na pierwszy ''rzut oka'' wygladaja bardzo podobnie?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie, to inne lampy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.