Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem nie dawno bmw e90 325d chciałem zapytać o parę rzeczy i dzielić się z forum relacjami z moich napraw a więc tak:

-auto przy prędkości 120 zaczyna lekko tak jakby wzbudzać się do 120 jest ok patrząc na zagłówek pasażera bardziej wibruje obecnie co robiłem to wywazalem koła nic to nie dało przy przyspieszaniu mocnym czasem też tak lekko drgnie coś zastanawiam się czy to nie jakieś elementy wału napędu ile tego tam jest co należy wymienić bo napewno po tylu latach nie są te podpory itd w dobrym stanie jaki orientacyjnie koszt zakupu tych elementów

Dodam że auto na wolnych obrotach też wpada w wibracje czy to wina poduszek czy to on by objawialy się przy 120?

-co do poduszek silnika to czy są tylko 2 czy wymiana ich jest jakoś bardzo skomplikowana

-chciałem też przeczyscic egr zobaczyć w jakim stanie jest kolektor czy mogę odpiac ta wtyczke od przepustnicy (klapy gaszacej) czy muszę odpiac akumulator żeby nie było błędów i czy powyczyszczeniu czy nie będzie trzeba robić adaptacji?

-kolejna rzeczą jaką zauważyłem jest wyciek oleju z turbo pośrodku patrząc od dołu coś słyszałem że się wymienia oring czy da się to zrobić bez wyjecia turbo? I czy możliwe że to przez to czuję zapach spalonego oleju głównie przy zatrzymaniu auta np. Na światłach czyscilem też vacum bo przecieka mam zakupione też uszczelki może resztki oleju z tego vacum to powodują.

Opublikowano
Borykasz się z tym co każdy użytkownik diesla BMW. Poczytaj, poszukaj a znajdziesz odpowiedzi wałkowane po 50 razy.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dzięki za pomoc szukałem i dosyć często można szukać szukać i nie bardzo się znajdzie to co sie chce obecnie wyczyściłem egr wraz z przepustnica gaszącą egr od kolektora odkrecałem giętką przedłużką przepustnicę gaszącą można spokojnie odkręcić od egr odpiąć wtyczkę i umyć osobno bo przeszkadza nie odpinałem akumulatora wystąpił mi błąd później pod odpaleniu ale jak sie okazało nie założyłem wężyka do egr po założeniu wężyka po przejechaniu paru kilometrów błąd zniknął wiec pewnie było to to bo obecnie nie byłem na kompie.

- co do zwiększających odgłosów wzbudzeń lekkich wibracji na postoju i przy 120 na razie wyważałem koła ale nic nie dało wiec będę walczył dalej.

Obecnie

-przymierzam się do wymiany uszczelek ws pompie vacuum w bmw e90 325d z tego co czytałem w jednym poście gosć napisał żę pompa jest przyczepiona wraz z chlodniczką egr i z tego co wiedzę ja mam podobnie u siebie czy koniecznie muszę zdejmować wiatrak chłodnicy czy nie da się wyjać po odchyleniu jakoś tej chłodniczki i wyciągnąć pompę jeżeli nie to czy trudno i jak wyjąć ten wiatrak chłodnicy) i czy są jakieś trudności z włożeniem z powrotem pompy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.