Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moze ktos doradzi co moze byc nie tak z bmw e39 silnik m52tub20. A mianiwicie wymieniona pompa wody na nowa wymieniony termostat na nowy wymieniona chlodnica na nowa układ odpowoetrzony chyba dobrze a dzieje sie takie coś ze tperatura silnika na teście nr.7 skacze sobie czasi 90 stopni C a czasami dochodzi do 102 -104 stopni C moim zdaniem nie powinna tak sie grzać macie pomysły co jeszcze zrobic aby temperatura utrzymywała sie w granicach 95-98 stopno C ?
Opublikowano
A więc tak odpowietrzanie zapłon obieg na 1 kreske temperatura ustawiona na 32stopnie odkręcam 2 odpowietrzniki i korwk od zbioniczka dolewam plynu do samej gory czekam az z odpowietrzników zacznie leciec sam płyn resztki plynu odsysam zeby było w zbiorniczku zgodnie z plastikowa wslazówką zakrencam i na drugo dzień sprawdzam dodam ze ogrzewanie działa bucha ciepłem i na gaz tez sie przełancza .a cała sytuacja wyglada mianowicie w trasie czy w miescie jest tak samo dochodzi do 102 stopni i spada bo wiatrak od klimi zzbija do 94-96 stopni a co do mojej wiskozy opinie sa rozne jedni pisza ze wszystko ok a inni ze rozwalona. Po nocnym postoju jak chce ja zakrecic reka mały opor jest odpale to jej praktycznie nie slychac lekko chuczy dopierp przy okolo 2500 tys obrotow a jak na obc pod numerem 7 pokazuje 102-104 syopnie moge wiskoze reką zatrzymać zakrecic w drugo strpne
Opublikowano
Jak jest zagrzany silnik to ten gruby wąż od chłodnicy jest twardy czy miękki??? I czy jak jest zimny i to jak chodzi wiskoza? Możesz nią zakręcić?
Opublikowano
Hmm no jest twardy ale moge go scisnąć troszkę postoi około 30min po zgaszeniu i juz jest miekki i jak odkręce korek od zbiorniczka ro gejzeru nie ma i ten kijek stpi idealnie tak jak powinien a co do wiskozy tak jak pisze zimny silnik to zakręci sie ale z leciutkim oporem ale jak odpale na zimnym silniku to jej nie słychać dopiero jak dodam gazu to w okolicy 2500tys obrotów coś tam ją słychać tak do 3000tyś i pózniej nic i jak silnik gorący to wiskoze reką zatrzymam zakrece w drugą strone
Opublikowano
Jeśli elektryczny by nie, dał, rady schłodzić układu (ona, pracuje awaryjnie) to byśmy szukali dalej, ale jeśli się załącza co oznacza wysoka temp nie w układzie małym tylko na duzym obiegu to śmiało wymieniaj wisko na jakieś hella czy beru i będzie ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.