Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,


Od jakiegoś czasu w aucie ubywa płynu chłodniczego. Dolewane jakieś 250 ml na 150 km. Dodatkowo silnik zaczął nierówno pracować na biegu jałowym. Obroty wahają się między 800-900 obr. Na rozgrzanym silniku na niskich obrotach (około 300-400obr) zapala się czerwona lampa oleju. Chciałbym się dowiedzieć jak poważny jest problem? Czy naprawa samochodu nie przekroczy jego całkowitej wartości? Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje.


Pozdrawiam

Bartek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zlokalizuj wyciek i ustal przyczynę spadku obrotów, czyli zacznij od diagnostyki komputerowej. Silnik nie powinien pracować na tak niskich obrotach, więc kontrolka ciśnienia oleju w tym momencie to nic dziwnego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kolego mam identyczny problem jak obroty sie robia za niskie to zapala sie lampka alladyna i nie wiem o co z tym biega. Z kolei z ubywajacym plynem to mialem taka sama sytuacje i okazalo sie ze zbiorcznek plynu chlodzacego byl nieszczelny. Tej nieszczelnosci nie widac i ciezko ja zauwazyc musialem rozgrzac silnik i wejsc pod auto zeby zobaczyc skad kapie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.