Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochód został kupiony kilka miesięcy temu. Od tego czasu przejechane ok 8000 km i zaczęły się problemy. Powyżej 3000 obrotów słychać dziwne stukanie, jakby coś tarło w silniku. Czy to panewki?




Niedawno był zmieniony olej (zalany Specol Gold 5W40). Poprzedni właściciel twierdził, że zmieniał "na czas", ale jak zlałem to co było, to wątpię. Olej był bardzo ciemny, z opiłkami + sporo opiłek w filtrze. Na pokrywie zaworów było sporo nagaru. Wcześniej były problemy z wywalaniem płynu przez zbiorniczek wyrównawczy oraz pękł każdy wąż od chłodnicy po kolei w ciągu ok. 2 miesięcy.


Ktoś ma pomysł co może być przyczyną problemów? Panewki? Pęknięta głowica?

:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panewka jak się patrzy, pewnie poprzednik zalał jakiegoś gluta żeby nie było tego słychać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czesc , zobacz napinacz łańcucha rozrządu u mnie tez tak było. samochod miał zmieniany olej na czas nie było zadnego gluta w misce olejowej filtr czysty miska czysta a tak samo grzechotał auto zrobilo od momentu zakupu 30 tys km ma 210k km i jeździ do tej pory winowajca był napinacz grzechotał . a Panewka hmm z tego co wiem to powinna grzechotać nawet przy odpaleniu i wraz z wzrostem obrotow bynajmniej tak było w motocyklach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.