Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@hihat ja nie zauwazylam,ale ja sie znam jak kura na pieprzu...w kazdym badz razie wal tak czy siak do wymiany bo skrzywiony i robia sie jakies luzy i do tego opilki dostaja sie do filtra oleju.Na ten moment samichod pojechal do goscia od ktorego byl kupiony silnik i bedzie go skladal bo co i rusz przywiozil czesci z mojego starego silnika a to kawalrk drogi.Nawet nie wiecie jak zaluje ze kupilam ten samochod :( bylo jezdzic moja stara polowka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skąd takie cuda dzieją się w tak młodych i o niskim przebiegu autach?

Ku przestrodze przesyłam zdjęcia oryginalnego filtra oleju w n43 po 12 tys. km i 24 miesiącach (wg bmw interwał wymiany to 25 tys. km/2 lata), oryginalny olej wyglądał gorzej niż w moim 16-letnim kopciuchu po podobnym przebiegu, dla przykładu w m52tub28 o przebiegu 360 tys. km i po 11 tys. ma kolor zbliżony do nowego oleju a nie smoły. Auto ze zdjęć ma 10 lat i 203 tys. km prawdziwego przebiegu.

IMG-20190814-WA0002.jpg

IMG-20190814-WA0005.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,


Chciałbym trochę odświeżyć temat. Mam również problem z zapalaniem się czerwonej kontrolki oleju. Po dłuższej jeździe i dojechaniu np. do skrzyżowania wyskakuje zaraz błąd. Na niedogrzanym silniku (krótkich odcinkach miejskich) w ogóle to nie wychodzi. Silnik cały czas pracuje równo i nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Czytam na forum, że w wielu przypadkach jest to zawór hydrauliczny. Byłem ze swoim autem u mechanika, podpiął komputer, zagrzał silnik i sprawdzał ciśnienie na wtryskiwaczach. Po wygaszeniu silnika ciśnienie spadało do 0. Mechanik twierdzi, że do wymiany są wszystkie wtryskiwacze (nieszczelność) i że to nagminne w tych silnikach. Czy ktoś już miał taki problem i może to potwierdzić? Nie wiem, czy inwestować we wtryski, czy zacząć od zaworu.


Nadmienię, że mam E87 118 2.0 143PS N43.


Z góry dziękuję za informacje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciśnienie na wtryskach? A to ciekawe..każdy ma czujnik? :roll: nie wiem co on sprawdzał więc trudno powiedzieć czy trafnie zakwalifikował wtryskiwacze do wymiany. Fakt to bolączka tego silnika, ale nie ma związku z kontrolką ciśnienia oleju. Lepiej jakby skupił się na analizie wskazań czujnika ciśnienia oleju i wyciągnął wnioski. Kiedy wymieniany był filtr oleju? Warto do niego zajrzeć (zdjęcia wyżej), ale z reguły przyczyną jest zawór hydrauliczny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzić poziom oleju też nie zaszkodzi i kiedy wymieniany . A po co się mechanik za wtryski bierze to nie wiadomo bo nie takie było zlecenie pracy .
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Wymienial ktos z Was ten zawór hydrauliczny ? dużo problemów przy ściągnięciu alternatora ? bo be tego raczej się tam nie dostane
  • 1 rok później...
Opublikowano
Miałem taki problem i wymieniłem filtr na orginał i olej 5w30 Orginał i problem minoł a na komputerze pokazywało wysokie ciśnienie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.