Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie, czy śruba koła zębatego pompy oleju (lewy gwint) powinna być montowana z użyciem kleju? Jaki sposób rekomenduje BMW?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daj klej a wcześniej dokładnie odtłuść itp.

Kupiłem kiedyś 118d N47 z zatartym silnikiem - po wymianie rozrządu w serwisie bmw w DE, i po około 15 tyś km od wymiany odkręciła się właśnie ta śruba, pompa oleju straciła napęd i silnik się zatarł...

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Mi mechanik wymieniał rozrząd profilaktycznie i po 300km śruba sie odkręciła i silnik sie zatarł? Co zrobiłeś, zmieniałeś wał korbowy i panewki? Bo u mnie to ucierpiało plus jeszcze turbiny do regeneracji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniłem silnik (chyba w 2015 roku), a stary sprzedałem na części. Naprawa była wtedy o wiele droższa niż używany silnik. Kupiłem z połowę mniejszym przebiegiem niż mój, nowszy rocznikowo i wersję C. Po sprzedaży części wyszedłem praktycznie na zero, czyli wymiana silnika kosztowała mnie tylko swoją pracę.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.