Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ,

BMW F20 116i,2012r -wyświetla mi się komunikat jak w opisie .

Kody błędów :

130108-sterowanie wlotowym wałkiem rozrządu /pozycja nie osiągnięta

120408-regulacja ciśnie.doladowania/usterka wyłączania zabezpieczajacego

130104-sterowanie wlotowym wałkiem rozrządu/Kompinent zablokowany

Zawsze błąd wyświetla się rano jak jadę do pracy po około 500 m.Jak zresetuje auto to błąd znika i przeważnie mam spokój na cały dzień.

Możecie pomoc :D ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem ten sam komunikat. Okazało się, że urwał mi się element sterujący turbiną. To jest taka jakby kilku centymetrowa śrubka. Nie pokaże Ci jak to wygląda bo nawet w realOEM nie umiałem tego znaleźć. Po zgaszeniu i ponownym uruchamianiu auta błąd znikał, ale była zauważalna mniejsza moc za każdym razem kiedy wyskakiwał błąd. Po jakimś czasie autem zaczęło szarpać aż ostatecznie zdechło na amen. Okazało się, że przez ten urwany element sterujący turbiną zaczęło mi walić sadzą po turbinie, zaworze EGR i chłodnicy z EGR'a. Całe szczęście, dało się to wszystko wyczyścić i auto nabrało nawet większego kopa.


PS: Czytając fora internetowe zauważyłem, że ten błąd lubi wyskakiwać przy różnych sytuacjach, i za każdym razem wina leży gdzie indziej. Jaki masz przebieg? Może w Twoim przypadku to wina rozrządu?

  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.