Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ile już miałeś tych E39 i ile przejechałeś nimi km?

Porozmawiamy o kosztach jak przejedziesz tym modelem 100-200 tys km, bo na razie to mam wrażenie że teoretyzujesz...

Miałem jedno, m52b25 przejechałem nim z 30kkm. Może i teoretyzuje, ale wszędzie na forach jest gadanie o drogich częściach do e39, a ja po prostu tego nie widzę. Może o czymś nie wiem. Robota przy tym samochodzie jest prosta, market części ogromny, na youtubie znajdziesz poradniki jak te auto rozebrać do ostatniej śrubki. E46 jest dużo tańsze w utrzymaniu niż e39?


 

Parowar Odma komplet (rurki itd.) Wymiana kosztuje sporo u mechanika bo trzeba kolektor ściągać (łamią się stare rurki) jak kolektor to i nowe uszczelki itd. itp. ...

To że łamią się rurki to ok, prawda, ale żadnego kolektora nie trzeba ściągać, wystarczy odkręcić filtr oleju i tyle. Robiłem taką operacje u siebie w m52b25.

Opublikowano

Może masz duże ręce. Gdzieś na youtubie widziałem filmik jak gość wymieniał w e46 (m54) odmę bez ściągania kolektora.


To może mały offtopic, jak według was wypada utrzymanie e46 względem e39? Drugie pytanie czy e46 jest dużo gorzej wyciszone od e39?


@EDIT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.