Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, potrzebuje pomocy..


Szukam różnic pomiędzy blokami stosowanymi w M57N2.

Porównując różne zdjęcia, przeczesujac fora internetowe udało mi się ustalić, że bloki są takie same, różnia się jedynie otworami pod śruby na łapy mocujące (zależnie z jakiego modelu BMW silnik) oraz tym jednym szczególe, który zauważyłem na zdjęciach..


Bloku 197/231/235KM maja takie mocowanie na "coś" po stronie kolektora wydechowego


7d279ccce626.jpg


A bloku 286KM maja to w nieco innej formie..


3fd0a061eb75.jpg


I teraz pytanie - co jest tam podłączone (zasilanie olejowe turbo??) I czy jest szansa na wymianę jednego typu mocowanie na drugie pomiędzy blokami?

Opublikowano

Obok to smarowanie turbosprężarek.


Bardziej skupił bym się na spływie oleju z turbo. Single turbo i biturbo to dwa różne rozwiązania.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Obok to smarowanie turbosprężarek.


Bardziej skupił bym się na spływie oleju z turbo. Single turbo i biturbo to dwa różne rozwiązania.

 

Czy jest jakaś szansa na zdjęcie przyłącza smarowania turbosprężarek? W rozwiązaniu 286KM widać mały otwór, zapewne do mocowania tego przyłącza.. Da się zamocować smarowanie dwóch turbosprężarek do bloku od modelu z jednym turbo?


Spływ oleju widać również na załączonych zdjęciach - wygląda tak samo.. Chyba, że się mylę?

Opublikowano
Napisz mi w ogóle do czego potrzebujesz tych informacji. Chcesz dołożyć biturbo czy jak ?

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.