Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[Pytanie grzecznosciowe od kolegi]


Cześć,

Naprawiałem ostatnio poszycie błotnika w BMW po lewej stronie.

Naprawiłem błotnik

w nieautoryzowanym serwisie, u typowego blacharza-lakiernika. Słyszałem, że dobry

to naprawiałem u niego. Błotnik cały został wycięty i wspawany nowy + lakierowanie.

Gwarancji nie mam na to. Po poprawkach blacharza i lakiernika szpachla dalej wychodzi.

Nie wiem czy nie wyciąć tego błotnika i wstawić go jeszcze raz w normalnym serwisie.

Np. w BMW. Brzydko to dla mnie wyglada, a autem chce pojezdzic.

Dowiedzialem sie w serwisie, ze ten blotnik pracuje caly czas i dlatego ta spachla wychodzi.

Blotnik powinien byc klejony.

Jest to 550i na fulu z USA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.