Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnio opisywałem problem, myślałem, że posypała mi się skrzynia automatyczna, ale to jednak nie to. Auto odpala na strzała, jednak po odpaleniu dostaje takich drgawek, po za tym szarpie przy ruszaniu na niskich i wysokich obrotach. Mechanik wymieniał gumowy wąż do przepustnicy, bo był rozwalony wymienił go, wyczyścił przepływomierz, chwile było dobrze nic się nie działo, auto postało na mrozie parę godzin i nadal to samo, zaczyna wariować jak poprzednio. Rozmawiałem z nim przez telefon i mówił mi, że ogólnie to sporo błędów wywalało, i jednym z nich jest czujnik położenia wałka korbowego, który chce mi wymienić +z auta dochodzi takie buczenie po odpaleniu które co jakiś czas sobie tak pobuczy i przestaje, to jest filtr paliwa prawdopodobnie bo to w tym miejscu tak drży. Ostatnio też sporo jeździłem na rezerwie z zasięgiem 10km i może się przytkało syfem z baku ?

Tak czy inaczej, trop jest taki, że czujnik położenia wałka do wymiany i filtr paliwa, napiszcie mi co o tym sądzicie, czy ten czujnik może być sprawcą tego szarpania samochodu :?: Być może sterownik ECU ?

Oprócz tego, na przeglądzie zauważono, że pod wałem auto coś się poci, ale nie ma wycieku oleju, nie wiem czy się tym przejmować na ten moment.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.