Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


założyłem konto, żeby upewnić się, że z moją 116 jest wszystko OK.

Silniki N43 z tego co zdążyłem się dowiedzieć, są bardzo stukotliwe, cykające i bóg raczy wiedzieć co jeszcze.

Zlokalizowałem już jeden odgłos - beta chodziła trochę jak diesel - jako "normalne, pompa wysokiego ciśnienia/wtryski".

Rozpoznałem też cykanie zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa.

Nurtuje mnie ostatnia kwestia, odgłos zaczynający się powyżej 2k obrotów, takie regularne stukanie:




Pytanie, czy to normalne, czy coś się dzieje?

Niepokoi mnie to ponieważ miałem kiedyś problem z popychaczem zaworów i intensywnym chrobotaniem też równo powyżej 2k RPM.


W skrócie - czy tak powinno to brzmieć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.