Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jaki masz objaw uszkodzenia chłodniczki ?

Ja nawet nie wiedziałem że mam to uszkodzenie, dopiero na przeglądzie w aso to wyszło.

Po zdjęciu osłony silnika widać było okopcenie - miałem pęknięcie na karbowanym wężyku chłodnicy.

Czasem pojawiał mi się błąd napędu - ograniczenie mocy, podczas diagnostyki na kompie pojawił się jakiś błąd z tym związany.

Opublikowano
Jechalem na trasie pokazała mi sie kontrolka silnika wiec sie zatrzymałem i jakoś z głupa sprawdzilem zbiornik od chłodnicy i nie było płynu.Zalałem nowym po przejechaniu 400km musialem wlac nie całe pół litra.Pojechałem do mechanika sprawdził przez zbiornik czy mam spaliny w układzie chłodniczym i wykazało ze tak i odrazu powiedział ze to chłodnica egr.U Ciebie stracił moc pewnie dlatego ze juz była uszczelniona.U mnie jest czysto.
Opublikowano

Miałem pękniętą rurkę od spalin więc to inne uszkodzenie, nie ubywało płynu ale wydostawały się spaliny.

Odnośnie samej wymiany: przy demontażu chłodnicy może wystąpić problem z odkręceniem śrub od kolektora.

U mnie przez jeden dzień psikali preparatem typu WD40 i dopiero następnego dnia odkręcili. Ale i tak jedna śruba się ukręciła.


Tu jest sprzedawana chłodnica z uszkodzeniem jakie ja miałem :

https://allegro.pl/oferta/chlodniczka-spalin-egr-bmw-f30-f31-3-0-d-7823210-7593061860

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Tak, jest akcja serwisowa na chłodniczki EGR w silnikach N47.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Do mojego nie ma akcji..

 

Kiedy sprawdzałeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.