Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Dwa tygodie kupilem BMW E87 116i silnik N45 2006r. podczas zakupu wszystko bylo ok poza tym sprzedawca mi powiedzial ze po rozgrzaniu faluje (tak jakby na jeden cylinder nie chodzil) na wolnych obrotach trzesie cala buda . Po zakupie zmienilem olej ktory okazal sie istnym syfem (wzgledem ksiazki na oleju zrobione bylo 41tys km).. zmienilem swiece i zamowilem cewke ktora probowalem na Pierwszym i drugim cylindrze okazalo sie bez rezultatu ,podpialem pod kompa i wywalilo

-wypadanie zaplonu na 2 i 4 cylindrze

-blad 2A88 (wydechowy vanos 1)

zamowilem czujnik polozenia walka (po wykreceniu starego znajdowal sie na nim istny smalec i opilki metalu... rozrzad trze o obudowe?.. ) zamontowalem nowy czujnik i nadal bez rezultatu , dodatkowo gdy silnik rano odpalam grzechocze przez 2 lub 3 sek niczym sie napinacz podstawi..

Po odpaleniu gdy silnik jest zimny pracuje rowno bez zarzutu , dopiero po dobrym zagrzaniu zaczyna falowac i zaczyna dymic na dodatek zdarza sie gdy cieply silnik zgasze i probuje odpalic ponownie to chwile musze pogiełdac az zalapie ( zupelnie jakby sie zalewal)

Aha silnik ma zrobione 143tys zalany jest Castrol EDGE 0W40

Prosze o pomoc w tym problemie te obiawy powoduja ze pojdzie glowica rozrzad i pierscienie do roboty? i co z tym falowaniem?

Opublikowano
nie bylo robione ale co na temat przerywania bo najbarziej denerwujace jest to uszkodzony vanos czy napiety lancuch przesz co vanos sie nie podstawia? czy bardziej wszystko po kolei?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.