Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie może ktoś się orientuje w baku paliwa znajduje się dwa duże otwory pod kanapą wygląda tak jak by były dwie pompy paliwa, ale jest tylko :( jedna po prawej stronie. Chcę się zorientować, do czego służą 4 kabelki wchodzące po lewej stronie baku, jeśli pompa znajduje się po prawej. Chodzi o to, że chcę wypuścić wszystkie paliwo z baku podłączyłem do kabla plus, który idzie do pompy, zdjąłem wężyk, który wychodzi z baku do filtra paliwa i owszem udało mi się spuścić tylko 30 litrów, ale pozostałe 50 zostało w zbiorniku i nic więcej nie wyjdzie. Może ktoś ma jakiś pomysł jak resztę wypuścić.

Będę wdzięczny za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


Pompa paliwowa / Czujnik poziomu BMW 740d E65 sedan Europa M67

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E65/Europe/740d-M67/browse/fuel_supply/fuel_pump_and_fuel_level_sensor/

 

Chcę się zorientować, do czego służą 4 kabelki wchodzące po lewej stronie baku

 

Nr 3 Czujnik poziomu paliwa lewy

Nr 4 Pompa ssąca strumieniowa z przewodami

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Witam

Dzięki za link i informację ale mam jedno pytanie jaki może być powód że tyko 30 l mogę spuścić a pozostałe 50 zostaje. Po wypuszczeniu 30 l z pompy wychodzi powietrze z minimalną ilością paliwa chyba że po uruchomieniu samochodu pompa przepompowuje sobie z drugiego baku? tak myślę ale nie mam pewności, myślę że musi być jakieś wyjście aby wszystko wyszło.

jeśli masz jakiś pomysł daj znać. :(

Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


... ale mam jedno pytanie jaki może być powód że tyko 30 l mogę spuścić a pozostałe 50 zostaje.


zobacz co zaleca BMW przy demontazu baku paliwa - odpompowanie paliwa :


EN - 16 00 005 Draining and filling fuel tank

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e65-740d-lim/repair-manuals/16-fuel-supply/16-11-fuel-tank-with-fuel-filler-pipe/CDHBvNe


DE - 16 00 005 Kraftstoff aus Kraftstoffbehälter absaugen und auffüllen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e65-740d-lim/repair-manuals/16-fuel-supply/16-11-fuel-tank-with-fuel-filler-pipe/CDHBvNe


Kraftstoff absaugen:

Den Motor starten und laufen lassen.


Hinweis:

Die elektrische Kraftstoffförderpumpe läuft.


Dadurch wird der Kraftstoff über die Saugstrahlpumpe und die Tankausgleichsleitung von der linken zur rechten Kraftstoffbehälter-Seite umgepumpt


Kraftstoff kann bis auf eine geringe Restmenge aus der linken und rechten Tankhälfte durch das Kraftstoff-Einfüllrohr abgesaugt werden. Die Restmenge wird nach dem Ausbau der Geber für die Kraftstoffanzeige (rechts / links) abgesaugt.


Odpompowanie paliwa:

Uruchom silnik i pozwól mu działać.


Uwaga:

elektryczna pompa paliwa pracuje .


W wyniku tego paliwo pompowane jest za pomocą pompy ssącej i linii wyrównującej zbiornik od lewej do prawej strony zbiornika paliwa, a paliwo może być zasysane z lewej i prawej połowy zbiornika przez rurę wlewu paliwa, z wyjątkiem niewielkiej ilości. Pozostała ilość ( końcówka ) usunąć po demontażu nadajnika poziomu paliwa (prawy / lewy).


Die elektrische Kraftstoffpumpe darf nicht ohne Kraftstoff laufen! Nach der Reparatur vor dem ersten Motorstart den Kraftstoffbehälter über das Kraftstoff-Einfüllrohr mit min. 5 ltr. Kraftstoff auffüllen.

Beim Herausziehen des Absaugschlauches Rückschlagklappe nicht beschädigen.


Elektryczna pompa paliwa nie może pracować bez paliwa! Po naprawie przed pierwszym uruchomieniem silnika, zbiornik paliwa za pomocą rury wlewu paliwa o min. 5 ltr. Napełnij paliwem.

Podczas wyjmowania węża ssącego nie uszkadzaj zaworu zwrotnego.


Dieselfahrzeuge: Hinweis:

Vor dem ersten Motorstart, bei leer gefahrenem bzw. abgesaugtem Tank, Dieselkraftstoff einfüllen und Zündung ca 1 Minute einschalten. Dadurch wird der Kraftstoffkreislauf befüllt und entlüftet, was ein schnelleres Anspringen des Motors zur Folge hat.


Pojazdy z silnikami wysokoprężnymi: Uwaga:

Przed pierwszym uruchomieniem silnika, gdy zbiornik jest opróżniony lub wyczerpany, należy napełnić olej napędowy i włączyć zapłon na około 1 minutę. W rezultacie obwód paliwowy jest napełniany i odpowietrzany, co powoduje szybszy start wyniku silnika.

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Duże dzięki za link i info postaram się to jakoś ogarnąć z tego co zrozumiałem to po uruchomieniu silnika paliwo zostanie przepompowane z lewej do prawej i o to mi chodzi a z prawej to dam radę wypompować tak przynajmniej zrozumiałem.

Dzięki za pomoc :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.