Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, przetrzepalem wczoraj pół samochodu i jestem o krok od znalezienia przyczyny, dlaczego nie działają mi wycieraczki z przodu.


Przekaźniki, bezpieczniki ok - na krótko włączony prąd silnik wycieraczek pracuje prawidłowo. W INPA sprawdzona wajcha zmiany pozycji wycieraczek wszystko działa normalnie. Wiec jest problem pomiędzy modułem komfortu a przekaźnikiem, który nie dostaje impulsu aby się otworzyć.


Ktoś ma jakiś pomysł co teraz sprawdzać i jak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to kabelki zostały. Trochę się zainteresowałem i z tego co na scematach widze to wszystko od przełącznika do JunctionBox idzie po CAN, więc skoro w INPA wszystko działa to jest ok. Pozostaje połączenie między Junctio Box a wycieraczką. Tu masz schemat

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-120d-sha/wiring-functional-info/body/wash-wipe-system/inputs/pucv4B4

Są 4 piny od wycieraczki do sprawdzenia. PIN2 to masa. Zobacz do karoseri czy hest git. PIN1 kabel koloru brąz z zielonym paskiem do wtyczki X14271 do pinu 35 musi mieć przejście. PIN3 czarny z brązowym paskiem do wtyczki x11010 na PIN10 oraz PIN4 czarny z zielonym paskiem do wtyczki X11010 na PIN 9.

Na scemacie który wkleiłem wyżej wszystko jest polinkowane. Jak klikniesz wtyczke X11010 to pokaże ci gdzie ona jest (INSTALL LOCATION) i gdzie jest dany PIN (CONNECTOR VIEW)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, dopiero dzisiaj znalazłem czas i miejsce żeby posprawdzać wszystko dokładnie. Niestety, ale przejście pomiędzy kabelkami jest ok. Może masz jeszcze jakieś inne wskazówki?

 

No to kabelki zostały. Trochę się zainteresowałem i z tego co na scematach widze to wszystko od przełącznika do JunctionBox idzie po CAN, więc skoro w INPA wszystko działa to jest ok. Pozostaje połączenie między Junctio Box a wycieraczką. Tu masz schemat

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-120d-sha/wiring-functional-info/body/wash-wipe-system/inputs/pucv4B4

Są 4 piny od wycieraczki do sprawdzenia. PIN2 to masa. Zobacz do karoseri czy hest git. PIN1 kabel koloru brąz z zielonym paskiem do wtyczki X14271 do pinu 35 musi mieć przejście. PIN3 czarny z brązowym paskiem do wtyczki x11010 na PIN10 oraz PIN4 czarny z zielonym paskiem do wtyczki X11010 na PIN 9.

Na scemacie który wkleiłem wyżej wszystko jest polinkowane. Jak klikniesz wtyczke X11010 to pokaże ci gdzie ona jest (INSTALL LOCATION) i gdzie jest dany PIN (CONNECTOR VIEW)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.