Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

zapoznaj się z regulaminem działu


witam, proszę o pomoc, nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi co się dzieje z moim autem...

czytałem już post kolegi ale nikt nie dał mu wyraźnej odpowiedzi...;)

Od czasu kiedy je kupiłem czyli 2 lata tak ma zima, gdy temperatura spada poniżej 0, najgorzej gdy jest duży mróz -10, -15... wtedy potrafi tak zrobić kilka /kilkanaście razy zanim normalnie odpali... Dziś -3 i dopiero za 3 odpaleniem auto chodziło normalnie... (Dodam jeszcze że lepiej zapala gdy popompuje trochę pedalem gazu..)

auto odpala chodzi sekunde, a później od razu gaśnie, gdy już odpali to chodzi normalnie nie faluje na obrotach itp..

ponadto to też zawsze gdy temp. spada poniżej 0, po odpaleniu musi się trochę rozgrzać, pochodzić minutę, dwie, bo jeżeli od razu po odpaleniu wrzucę na R albo D (mam automat) to gaśnie...

na kompie pokazuje mi jakiś błąd przepustnicy ale sprawdzałem jest czysta, aczkolwiek próbowałem ja jeszcze podczyscic... komp też pokazuje jakby autko dostawalo trochę za dużo powietrza, ale to sprawdzałem już na rozgrzanym silniku... Nie wiem czy ma to jakiś wpływ na to odpalanie?

dodam że termostaty były wymieniane niedawno na nowe, i nie mam dpfu...

Edytowane przez rebeliant92
Opublikowano
Sprawdź temperaturę cieczy jaka zostaje podawana do ECU. Podłącz kompa rano i zobacz jaka jest temp silnika przed odpaleniem.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
to jak jakiś czas temu sprawdzałem jest zawsze troszkę wyższa niż temperatura otoczenia... czyli np jak na dworze -2 to silnik zimny 0-5.. coś mniej więcej takiego..
Opublikowano

No to lipa.... Jeśli uwalony jest czujnik temp cieczy to właśnie silnik tak się zachowuje. Np gdy faktyczna temp silnika wynosi 0*C a czujnik podaje że ma np 30*C to ECU dobiera inne dawki i może gasnąć tak jak u Ciebie.



Świece sprawne ? Sterownik ? Zero błędów ?

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano (edytowane)

a to nie moze byc tak ze silnik ma 0 stopni a temp cieczy z czujnika ma np 30? i tak sie dzieje? ze moze ten czujnik temp cieczy jest walniety?


(A rozumiem że temperatura silnika jest właśnie z czujnika cieczy ?)

Edytowane przez rebeliant92
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.