Skocz do zawartości

M52B20 CISNIENIE W UKLADZIE CHLODZENIA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoim M52 2.0 150 Automat.


Problem polega na wytwarzającym się zbyt wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia. Gdy jeżdżę delikatnie to po zgaszeniu silnika słychać syczenie spod maski i z korka uchodzi powietrze. Natomiast jeśli dam po garach to po chwili zaczyna się gotować i pod samochodem kałuża z płynu. Dodatkowo się cały czas zapowietrza i na wolnych z nawiewu leci zimne powietrze. Podejrzewałem UPG ale zrobiłem test z tym korkiem z płynem co się zakłada na zbiorniczek i nie zmienił koloru. Robiłem również test kompresji i załączam fotki. Wg każdego kogo spytam to kompresja jest idealna, jedynie na pierwszym (od strony kabiny) cylindrze jest delikatnie mniej ale mówią, ze to za mała różnica i w ogóle się tym nie przejmować. Wymieniona została chłodnica, pompa wody, termostat, zbiorniczek wyrównawczy, króciec z koreczkiem do odpowietrzania oraz wąż, który z dołu wchodzi do zbiorniczka wyrównawczego.

Dodam, ze na wolnych czasami następuje wypadanie zapłonu, włącza się check i obroty falują ale to ma miejsce tylko po dłuższej chwili i tylko na luzie.



Stały błąd w komputerze to P1622 czyli coś z termostatem (Termostat się otwiera bo chlodnica gorąca)



Ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi?


8f3aa96c7e75e881med.jpg

f483220c77dc1204med.jpg

f55af8b7e0e43c45med.jpg

1c258d516abef4d3med.jpg

ac991fef3b0b08abmed.jpg

e5422086534baa66med.jpg

Opublikowano
Jesli wszystko zmieniles wyciagnij termostat i sprawdz czy tez sie gotuje jesli tak to uszczelka pod glowica.
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.