Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kilka miesięcy temu zakupiłem e91 z końcówki 2008 roku, jest to wersja LCI po liftingu. Silnik pod maską to N47D20C. Nawigacja CIC profesional. Auto po zakupie miało już kilka mankamentów ale też kilka przez ten czas doszło:


-żarówka ringów z jednej strony się przepaliła, oryginalnie lampy są bez ksenonów a same ringi pełnią funkcję świateł postojowych. Chciałbym zamontować białe żarówki LED i używać tych świateł do jazdy dziennej. Na co zwrócić uwagę przy zakupię takich żarówek, czy nie koliduje to jakoś z prawem i czy nie będzie błędu na komputerze?


-podczas zamykania z pilota tylne lewe drzwi zamykają się lecz słychać potrójny dźwięk zamknięcia, a po otwarciu drzwi nie otwierają się, jedynie można je otworzyć klamką od środka, co może być przyczyną, gdzie szukać problemu i co może być zepsute?


-radio od pewnego czasu nie wyszukuję stacji radiowych (nieraz wyszukuje lecz nie odbierają poprawnie) a te zapisane odbierają tylko w niektórych miejscach. Tu to samo, co może być przyczyną i gdzie szukać problemu?


-nawigacja CIC- nie mogę wrzucić żadnej muzyki na dysk, podczas próby importu muzyki z pendrive komputer wcale go nie widzi. (przy sprawdzaniu pojemności dysku wyskakuje informacja "no info" tak jak by tego dysku nie było ale przecież mapy muszą być gdzieś zapisane... i jeszcze pytanie czy ta navi prof obsługuje płyty DVD? Po nieudanej próbie zgrania muzyki z pendrive oraz nieudanej próbie odtwarzania muzyki z pendrive nagrałem muzykę na płytę dvd, w F10 z nawigacją professional ta płyta chodzi normalnie lecz w e91 informacja "Checking..." i nic się w ogóle nie dzieje.


-pytanie odnośnie chip tuningu, czy warto podnosić moc z 143 do 170-180 km, jak ten silnik reaguje na taką ingerencję w komputer oraz jak z żywotnością podzespołów?

Opublikowano

Cześć,


Mogę Ci podpowiedzieć tylko w sprawie chip-tuningu. Ja robiłem w swojej 318d 2010r.


Całkiem inny samochód - większa radość z jazdy, polecam każdemu. Aczkolwiek ważne, żeby nie robić tego u laika który nie ma hamowni, bez pomiaru wgrywa program i liczy na to że każdy samochód na hamowni będzie dmuchał tak samo z tym programem.


Odnośnie trwałości - jeżeli nie będziesz katował bez przerwy, agresywnie ruszał z każdych świateł to spokojnie - jak ma się dwumas lub sprzęgło skończyć to tak czy tak się skończy :D


U siebie zrobiłem naprawdę z bardzo sporym zapasem (165km 350nm) ponieważ był to pierwszy samochód który chipowałem i miałem pewne obawy, ale spec mówił, że jeszcze spokojnie można go podkręcić +10/15 (km). Oczywiście wszystko zależy od tego w jakim stanie masz auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.