Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od kilku dni mam problem z ładowaniem akumulatora, sprawdzałem miernikiem napiecie na kołkach aku 12,3V na zgaszonym silniku. Na drugi dzien juz było ponizej 12v i auto w ogole nie zakreciło to normalne??? Na uruchomionym silniku napiecie na aku ponizej 12v cały czas... pomyslalem ze problem z alternatorem ale zmierzylem napiecie bezsposrednio na nim i wynosi caly czas lekko ponad 14v , wiec po kolei sprawdzilem klemy, tą kostke przy alternatorze bo myslalem ze tam jakis kabelek ulecial ale jest wszystko ok. Nastepnie zmierzylem czy nie ma jakiegos zwarcia, miernik wykazał 0,20A i pytanie czy to dobra wartosc ? Wymiana aku chyba teraz nic nie da jesli od altka do aku ginie ponad 2V ... Kable od alternatora wydaja sie byc ok , chociaz nie jestem do konca pewny bo gdzies głebiej znikaja pod pokrywa . Zauwazylem jeszcze ze od cewki do rozrusznika na kablu jest jakby stopiona izolacja , tylko co dalej z tym robic ? Pozdrawiam .

Opublikowano
Przy włączonym silniku na aku masz poniżej 12v A na alternatorze 14v ? Pozatym 200mA to sporo u może rozladowywać akumulator. Wyciągaj kolejno bezpieczniki i szukaj obwodu w którym jest ten pobór, jak znajdziesz to naładuj aku i zostaw i zobacz czy się rozladuje. I szukaj sprawcy w tym obwodzie.
Opublikowano
Przy włączonym silniku na aku masz poniżej 12v A na alternatorze 14v ?

Tak


Moge tak zrobic jak piszesz ale to pewnie dopiero w sobote bo brak czasu.


Chodzi mi głownie o to ładowanie ze ginie 2V i nie wiem gdzie szukac.

Opublikowano
Proponuję sprawdzić kleme pirotechniczna, zmierz napięcie przed nabojem pirotechnicznym bo często lubi w tym miejscu zasniedziec stożek i właśnie występują straty paru volt.
Opublikowano

Na plusie awaryjnego rozruchu (tego pod maska ) juz jest tylko 12V podczas pracy silnika.

Jutro bede jeszcze sprawdzal czym to moze byc

Opublikowano
Miałem takie same napięcie z przodu i z tyłu na słupkach, a przed klema pirotechniczna 14,3 więc proponuję zajrzeć do niej bo po latach zasniedziala, przeczyscic gniazdo jak i stożek papierem ścierny prysnac contactem i będzie po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.