Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sytuacja:

- nowe wtryskiwacze

- nowa odma olejowa

- kompresja na cylindrach prawidłowa

- 5W30 wymieniany co 10 tys. km

- moc jest

- nie ubywa oleju

- prawidłowe wartości turbiny

- zaślepiony kolektor


Fakty:

- przy odpalaniu na zimnym/na ciepłym NIE DYMI

- przy ruszaniu NIE DYMI

- podczas jazdy NIE DYMI


DYMI na czarno tylko i wyłącznie kiedy doda się mocno gazu, czyli: jazda miejska, normalna, bez przyśpieszania i kiedy np. jest kawałek możliwości na dodanie gazu wtedy ZADYMI NA CZARNO i potem jest ok

LUB

kiedy jedzie się jednostajnie przez jakiś czas i zachodzi potrzeba wyprzedzenia pojazdu wtedy również zadymi.


Jedyne co nie było dotykane w tym aucie to TURBINA, która ma prawidłowe wartości (było to sprawdzane).


Jakieś sugestie?

Opublikowano
jak rozumiem chodzi ci o puszczanie baczka przy redukcji :?: czy dymi ciagle przy przyspieszaniu :?: jesli to baczek to raczej normalne masz tu post https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=113336 :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
puści bąka i przez małą chwilę poddymi… ale, zauważyłem, że jak mam zatankowane więcej niż pół zbiornika to TO coś ustaje :)
Opublikowano
ropka tez ma znaczenie z moich testow wynika najmniejszy baczek jest na lotosie dynamic :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.